woensdag 12 augustus 2009

"Tea Time" teabags Box - Mama.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, augustus 12, 2009
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Zo nu en dan is het nodig om mijn mams te bedanken
voor alles wat ze voor mij en mijn gezinnetje doet.
vandaag was het weer tijd voor een kadootje!
En dat moest natuurlijk wel een zelf gemaakt kadootje zijn.
Laatst had ik al dit houten thee doosje gekocht om iets moois van te maken...
Daarom heb ik het doosje versierd met papier in mijn mams d'r favoriete kleuren
zodat ze dat thuis mooi op tafel kan zetten!

***
So now and then it's nessesary to thank my mom
for everything she does for me and my family.
today it was time again for a little pressie!
And offcourse it had to be a homemade present.
The other day I had purchased a wooden tea box to decorate...
That's why I decorated it with my moms favorite colors
so she can put it on her coffeetable in her house!

Materials:

Papers: DCWV - Adhesive Paper Stack - Prints.
Embelishments: Gem Art - Hotfix Rhinestones.
American Crafts - Thickers - Subway - White.
American Crafts - Thickers - Latte - Red.
So Low - White Roses.
Prima Marketing - Paper Leaves.
Tools: Toga - Red Ink.
Fiskars - Threading Water border punch.
handtekening

4 Lovely people left a message!:

Marlieke on 12 augustus 2009 om 16:34 zei

Dat ziet er mooi en gezellig uit! Leuk gedaan.

Groetjes Marlieke

Mummylade on 12 augustus 2009 om 18:44 zei

absolutely gorgeous!

Consueel on 12 augustus 2009 om 21:42 zei

Hij is echt super mooi geworden wijfie...
Echt top gedaan...

Marlieke on 15 augustus 2009 om 18:44 zei

Hoi Marit, ik kreeg vandaag een inspiring-award en wil hem graag aan jou doorgeven! Als er ergens veel inspiratie te halen is, is het wel op jouw blog. Dus...kijk (over een paar minuten) even op mijn blog, dan staat hij voor je klaar.

groetjes Marlieke

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns