dinsdag 23 februari 2010

Me & My Little Girls Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, februari 23, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Mijn dochter Jennifer (8) vroeg me vanmiddag
of ik iets met haar wilde maken.
Dus zijn we samen lekker aan de slag gegaan.
We hebben heerlijk zitten freubelen en ze deed me precies na!
Daarom voor haar een eervolle vermelding en foto op mama's blog!
(Ooh, wat ben ik trots!!!)
***
My daughter Jennifer (8) asked me this afternoon
if I wanted to go and do some crafting with her.
So we went and both made our own card.
We had so much fun crafting and she copied my every move!
That's why she get's an honorable mentioning and photo on mommy's blog!
(Ooh, I'm sooo proud!!!)


Challenges:

Club Anya & Friends - Sketchy Saturday Sketch.

Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
YR00,Y38,Y21,Y11,RV13,RV23,RV10,B00.
R00,B57,B35,B31,BG23,YG11,YG23.
Papers: House Of Art - Beatrix Rose.
DCWV - The Luxury Stack.
Chatter Box - Full Boom.
Making Memories - Flocked Brocade Poolside Paperie.
Embelishments: Making Memories - Ribbon.
Zeeman - Rhinestone Heart.
EurolanD - Rhinestones.
Colors Unlimited - Ribbon.
Prima Marketing - Say It In Crystals Swirl.
Tools: Signo - Black Gelpen.
Martha Stewart - Doily Lace border punch.
handtekening

14 Lovely people left a message!:

chantal on 23 februari 2010 om 21:33 zei

hoi marit
wat een schitterend kaartje
en wat super knap van jennifer haar kaartje vind hem echt super leuk uit;)
die van jou is ook weer erg leuk geworden
liefs chantal

Creatieve handgemaakte kaarten on 23 februari 2010 om 21:45 zei

Hee Marit,

Wat zijn dit leuke kaarten zeg!
Heel erg leuk gedaan met ze 2en ;)

Groetjes Ida

Anoniem zei

prachtig gedaan hoor moppie.
je gaat echt je moeder achterna.

dikke kus van je oma

Sigrid on 23 februari 2010 om 23:09 zei

Wow wat mooi Jennifer. Super hoor. Enne zeg maar tegen mama dat haar kaart ook mooi is. hihi


Super gedaan, ga zo door.


Groetjes Sigrid

blogvanco on 23 februari 2010 om 23:21 zei

Hoi Marit, wat een mooie kaartjes maak je zeg en ik zit me helemaal te verbazen over je productie, hahaha, meid waar haal je de tijd vandaan?

Groetjes, Corine

Consueel on 23 februari 2010 om 23:39 zei

Zo trots op J.J. vind haar kaartje helemaal geweldig...
Ik zou maar op passen Marit ze gaat voor je uit... hihihihi...

*Hugs* C.
p.s. jou kaartje is ook mooi maar ben trots op J.J....

Sapipzi on 24 februari 2010 om 08:06 zei

Hoi Marit,

Terecht dat je trots bent op je dochter!!
Wat een mooie kaartjes hebben jullie gemaakt zeg.

groetjes Margo

Miranda on 24 februari 2010 om 08:06 zei

Ohw wat gezellig zo saampjes!!!! En ze heeft talent zeg, wat een mooi kaartje!!!!

Milnie on 24 februari 2010 om 09:29 zei

Enof je trots op haar mag zijn, ze zijn beide schitterend!

liefs

Jolara on 24 februari 2010 om 09:40 zei

wow wat gaaf ! GR Joyce

Ageeth on 24 februari 2010 om 09:44 zei

O Jennifer, wat heb je dat mooi gedaan !! Als mama een keertje eens iets niet kan maken kan jij haar vervangen in het designteam zie ik al.
Groetjes Ageeth

Anoniem zei

Hoi Krullenbol!!!!
Het is echt een mooi kaartje hoor!
Ik ben ook echt trots op je.

Lof Joe XX Niels

Gemma on 24 februari 2010 om 19:14 zei

Wat een mooie kaartjes hebben jullie samen gemaakt! Super hoor! Groetjes Gemma

Monique on 24 februari 2010 om 20:11 zei

Nou, je mag met recht trots zijn hoor! Superknap gedaan!

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns