donderdag 25 februari 2010

Monochromatic Wild Cards.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, februari 25, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Bij de Mojo Monday heb je deze week een keuze uit twee schetsen.
Je kunt een ronde of een vierkante kaart kiezen.
En ik dacht dat het wel leuk was om ze allebei te maken!
Een jongens en een meiden versie!
Ik heb mijn kaartjes een wilde uitstraling gegeven
door de twee Wild Sprouts luipaard print kleding te geven!!! ;)
***
At Mojo Monday they have a choice between two sketches this week.
You can choose between a round or a square shaped card.
And I figured why not make them both!
A boyish and a girlie version!
I've given my cards a wild look
by giving the two Wild Sprouts leopard print clothing!!! ;)

Challenges:

Mojo Monday - Sketch #127.
Club Anya & Friends - Monday Mania Monocromatic.

Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
YR00,R00,E57,E35,E33,E31.
Papers: Scrapbour - Leopard Print Paper.
Scrapbour - Tiger Print Paper.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
Kaiser Scrapbook - Rhinestones.
Tools: Hema - White Gelpen.
QuicKutz - Silhouette (original).
handtekening

6 Lovely people left a message!:

Anoniem zei

Love the cards and how do you tie such perfect bows, i have bow envy.

Jo

chantal on 25 februari 2010 om 10:45 zei

wouw wat een super leuke kaartjes
echt super
liefs chantal

Consueel on 25 februari 2010 om 13:16 zei

Oooo Maartje die zijn echt super leuk geworden...

*Hugs* C.

Ageeth on 25 februari 2010 om 13:28 zei

Wat een super leuke kaartjes weer. Waar haal je het allemaal vandaan. En wat een mooie strik kan je maken inderdaad.

Annemiek on 25 februari 2010 om 15:44 zei

Ff een paar dagen niet kunnen kijken, en moet je zien wat er weer allemaal bij staat! Fantastische kaarten hoor! En complimenten voor Jennifer, heeft het niet van een vreemde ;-)

Marlieke on 25 februari 2010 om 22:08 zei

Hoi Marit, ik vind ze helemaal te gek!!!

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns