zaterdag 13 maart 2010

Yes... You Can Can! Card & FREEBIE!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zaterdag, maart 13, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Bij deze kaart moest ik een of andere soort van tekst papier gebruiken.
Ik heb een tekst geschreven in Word en deze op dessin papier geprint.
Dit geeft een heel erg leuk effect aan je dessin papier
en kan dus op heel veel manieren worden gebruikt!
Om het word tekst bestandje te downloaden klik je HIER!
***
With this card you had to use some sort of text paper.
I've written a text in Word and printed this on design paper.
This gives your design paper a fun extra effect
and it can be used in so many differend ways!
To download the word text document just click HERE!

Challenges:

Mojo Monday - Sketch #129.
Club Anya & Friends - WCW Text Me.

Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
YR00,R32,100,W-5,C-3,RV06,RV34,B00.
Papers: Gamma - Wallpaper.
DCWV - Solid Glitter Silver.
Taylor for Daisy D's - Silver Medallion.
Embelishments: Ribbon from stash.
Euroland - Rhinestones.
handtekening

5 Lovely people left a message!:

chantal on 13 maart 2010 om 16:45 zei

wouw marit wat een super leuk kaartje
echt heel erg leuk gedaan
liefs chantal

Consueel on 13 maart 2010 om 19:47 zei

Ik zag haar net in de galleria...
hihihih heb ff gereageerd...
Het is een schatje...

*Hugs* C.

Christy on 13 maart 2010 om 22:05 zei

That color combo is absolutely FABULOUS!!!! I really like that combo in clothing. In fact light pink/grey is one of my favorite color combos in my closet...but I never thought to put it together on a card!!! Great job :)

Unknown on 13 maart 2010 om 22:58 zei

gaaf kaartje past precies bij je blog.
gr,lean.

Milnie on 14 maart 2010 om 12:09 zei

wat een mooi kaartje weer Marit, vind de kleuren heeeeeel mooi bij elkaar staan!

liefs

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns