zaterdag 20 maart 2010

You Rock! - Altered Inspiration Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zaterdag, maart 20, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb de schets voor mijn kaartje een kwartslag gedraaid
zodat het voor mijn stempel beter uit kwam.
Ik heb uit de foto als inspiratie de kleuren roze, wit en grijs genomen
en de klassieke stijl zie je terug in het roze achtergrond papier.
***
I've rotated my sketch a quarter so my stamp worked better.
I've took the pink, white and grey colours from the inspirational photo
and the classic style is shown in the pink background paper.

Challenges:

Create4Fun - Week 12 Sketch.
Club Anya & Friends - Altered Stamp & Inspirational Photo.


Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
E95,YR00,R00,E57,E35,E31,RV34,RV13,RV10.
Papers: Doodlebug - Cupcake Chenille.
DCWV - Solid Glitter Silver.
Embelishments: De Knopenshop - Lace.
Ribbon from stash.
Art Talent - Rhinestones.
Tools: Sizzix - Big Shot.
Cuttlebug - Swiss Dot texture plate.
Cuttlebug - Fleur de Lis texture plate.
Martha Stewart - Doily Lace border punch.
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Anne-Marije on 20 maart 2010 om 22:18 zei

O, wat een superleuke kaart Marit. Mooie kleurencombinatie.
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

Christy on 21 maart 2010 om 01:32 zei

Love the colors...you did fabulous interperting that ad into a card :)

Ageeth on 21 maart 2010 om 09:46 zei

Wat leuk !!!! Goed gelukt ook deze challenge
groetjes en fijne zondag Ageeth

Gemma on 21 maart 2010 om 10:27 zei

Leuk kaartje, een echte rock chick! Wat een super idee om de cirkel met steentjes te vormen! Groetjes Gemma

Gemma on 21 maart 2010 om 10:27 zei

Wat een gaaf kaartje, een echte rock-chick! Ook een heel leuk idee om de cirkel met steentjes te vormen! Fijn weekend, Gemma

chantal on 21 maart 2010 om 10:49 zei

wouw marit
wat een super leuk kaartje
echt super
groetjes chantal

Bernadet on 21 maart 2010 om 11:01 zei

Een prachtig kaartje
Veel succes bij de Challenge van Create4Fun

Joke on 21 maart 2010 om 17:48 zei

Wat een leuk en stoer kaartje heb je gemaakt. Hijs super!

Groetjes, Joke

Consueel on 24 maart 2010 om 12:39 zei

1 woord...

Geweldig...

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns