zaterdag 2 oktober 2010

Merci dat jij er bent - Merci Boxes.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zaterdag, oktober 02, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
We zijn gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders en schoon mams.
En om ze te bedanken voor alles wat ze doen,
heb ik deze drie merci doosjes voor ze gemaakt!
Als je een lesje wilt volgen hoe deze te maken...
Ga dan even langs op de blog van Caro.
Die heeft er een heerlijk duidelijke les voor gemaakt!
***
Yesterday we had a nice dinner out with my parents and mum in law.
And to thank them for all that they do for us,
I made them these merci boxes!
If you want a tutorial on how to make these...
Go and visit the blog by Caro.
She has a clear and simple tutorial for them!

Materials:

Papers: Clear Sheet.
Doodlebug - Swimming Pool Swiss Dot.
Doodlebug - Cupcake Swiss Dot.
Doodlebug - Bon Bon Swiss Dot. 
Embelishments: Kars - Rhinetones.
Maya Road - Ribbon.
Tools: Scor-it - Scoring Board.
Sizzix - Big Shot Machine.
Spellbinders - Nestabilities.
(Long Classic Scalloped Rectangles Large)
handtekening

7 Lovely people left a message!:

chantal on 2 oktober 2010 om 12:28 zei

schitterende merci doosjes marit
ech geweldig
liefs chantal

Peggy Vlaswinkel on 2 oktober 2010 om 12:39 zei

ooohhh ze zijn echt leuk!!!!!!!!

Annemiek on 3 oktober 2010 om 09:08 zei

Marit, ze zijn helemaal super, wat gaaf met die venstertjes zo!

Scrapcreaties Mirande on 3 oktober 2010 om 12:44 zei

Hoi Marit,

Eindelijk weet ik hoe ik op de juiste manier een reactie bij jouw moet achter laten. Wat een leuke doosjes. Ik wil er vandaag ook eentje maken, dus die beschrijving ga ik zeker gebruiken. Bedankt voor de tip.

Groetjes Mirande

Nathaly on 3 oktober 2010 om 12:45 zei

Marit, wat een onwijs lieve en leuke doosjes. Heb even naar je blog gekeken en alles ziet er even mooi uit. Super! Nathaly

Ellis on 3 oktober 2010 om 22:01 zei

Beautiful boxes! =)
Hugs, Elenor

Miranda on 15 oktober 2010 om 21:06 zei

Ik zit een beetje je blog weer te bekijken, wat een geweldige creaties allemaal zeg!!! Super!!! Zoveel te zien!
Deze merci doosjes zijn ook gaaf zeg!!! Wil ik ook zeker eens proberen als je het goed vind...?

Fijn weekend!

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns