zondag 30 januari 2011

Even een Update/ Just A Quick Update!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, januari 30, 2011
Hallo allemaal, hier even snel een update over hoe het hier gaat.
De operatie is prima verlopen en ik mocht gelukkig donderdag middag al weer naar huis!
Het was geweldig om na al die jaren wakker te worden vanuit de narcose zonder pijn...
natuurlijk hielp het wel dat ik plat gespoten werd met morfine..ha ha ha...
Ik heb nog wel veel pijn aan de wond op mijn rug... maar dat moet nu gewoon helen.
De pijn in mijn benen is in ieder geval WEG!!! Het is fantastisch!!!
Ik schrijf dit berichtje liggent op de bank met de laptop van mijn dochter op schoot!
Dus ik heb in ieder geval al jullie lieve, spontane en opbeurende berichtjes kunnen lezen.
Daarvoor wil ik dan ook iedereen heel erg bedanken...dat is zooooo fijn!
Ook wil ik de dames bedanken die mij de prachtig kaartjes hebben gestuurd...
ze staan hier stuk voor stuk te pronken op ons dressoir!!!
Nu maar hopen dat ik snel weer wat kan knutselen, want mijn handjes jeuken!
***
Hello everybody here a quick update on how things are over here.
The operation went verry well and I was happy that I got home already on thursday afternoon!
It was so amazing to wake up after the annestesia without pain after all those years...
but I guess being stuffed with morfine all day helped with that a lot also...ha ha ha...
I do have a lot of pain due to the wound on my back... but that will just have to heal up.
But the best thing is that the pain in my legs is GONE!!! It's Amazing!!!
I am writing this message while laying on the couch with my daughters laptop on my lap.
So I did get to read all the sweet, spontanious and heart warming messages you've send me.
So for that I want to thank everyone from the bottom of my heart... that was soooo nice to read!
I also want to thank all the ladies who send me all the gorgeous cards I recieved...
They are all up on our dresser here showing off to all who visit me!!!
Now I only hope to be back to crafting soon as my hand are really itching badly...LOL!
handtekening

20 Lovely people left a message!:

coby on 30 januari 2011 om 19:03 zei

Heel veel beterschap Marit
Heerlijk is dat geen "pijn" te hebben hé :)
Geef het de tijd en alles komt prima in orde .
Groetjes coby

Paula on 30 januari 2011 om 19:16 zei

So pleased everything went well Marit! Have been thinking of you!

Just make sure you take it easy!!

Big hugs!
Paula xx

Scrapcreaties Mirande on 30 januari 2011 om 19:24 zei

Hoi Marit,
Wat fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je nu geen pijn meer hebt. Heb nog even geduld, neem nu nog even je rust dan kun je daarna weer volop gaan scrappen. Beterschap.
Groetjes Mirande

Michaela en Rachel on 30 januari 2011 om 19:43 zei

Hoie Marit

Wat fijn dat alles goed verlopen is en dat je geen pijn meer hebt,dat is toch heel wat waard.
Laat je maar heerlijk verwennen en pak je rust maar goed.

Liefs Michaela en Rachel

chrilvian on 30 januari 2011 om 20:26 zei

ik hoop dat jij je snel weer goed voelt!!!!
en doe rustig aan

Humartine on 30 januari 2011 om 20:36 zei

Oh Marit ik wist niet dat je geopereerd werd , meid veel sterkte en hoop een snelle beterschap voor je, ik ben ook bezig geweest om een beetje blog in elkaar te zetten , ik ben niet zo bijdehand met de computer ,maar het gaat wel, gr Humartine

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up on 30 januari 2011 om 20:42 zei

Hallo Marit,
Tja zo'n operatie blijft toch altijd spannend en fijn voor je dat deze goed geslaagd is.
Beterschap en een spoedig herstel.
Ik wilde nog even zeggen dat je laatste kaartje ontzettend leuk en vrolijk is.
Groetjes Lida

anja on 30 januari 2011 om 20:44 zei

Marit,denk aan je zelf
laat je goed verwennen want dat is straks allemaal over..hihi
liefs anja

Ellen on 30 januari 2011 om 20:47 zei

Wat heerlijk voor je dat je nu pijnvrij bent. Het gaat vast helemaal goed komen, wel een beetje geduld hebben hè, want haastige spoed...
Kan 't wel begrijpen hoor dat je handen jeuken, maar je kan wel alvast al je ideetjes in je hoofd opslaan, of op papier natuurlijk, dan kun je straks helemaal los!

groetjes, Ellen

Unknown on 30 januari 2011 om 21:22 zei

Hoi Marit, fijn dat alles goed is gegaan! Neem je rust om te herstellen, langzaam aan gaat in zo'n geval sneller hoe tegenstrijdig dat ook moge klinken haha!! Groetjes, Frea

Hennie Plat en Semantha on 30 januari 2011 om 23:01 zei

Hallo Marit, wat goed dat de operatie zo goed is verlopen en dat gevoel in de benen in ieder geval weg is...
Doe nog maar even rustig aan want je kan ook weer te snel dingen oppakken he :)

Anneke. on 31 januari 2011 om 06:41 zei

Wat heerlijk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je pijnvij bent. Wist niet dat je na zo'n operatie zo snel al naar huis mocht. Beterschap en pas goed op je zelf.

Groetjes Anneke.

Sandra1968 on 31 januari 2011 om 08:09 zei

Wat fijn dat je nu eindelijk pijnvrij bent.
Verder wens ik je een heel voorspoedig herstel.
Groetjes, Sandra

Annemiek on 31 januari 2011 om 09:02 zei

Hey Marit! Wat top om een berichtje van je te lezen! Helemaal fijn dat de operatie zo goed is verlopen en dat de pijn in je benen al weg is. Wat moet dat goed voelen. Nu rustig aan gaan herstellen, dan komt dat knutselen vanzelf wel weer! Je kan in ieder geval lekker bloggen en ideetjes opdoen.

Lieve groetjes, Annemiek

Shelly on 1 februari 2011 om 00:02 zei

So happy to hear that your surgery went well, Marit. Sending big hugs and prayers as you recover. Maybe you'll be able to color some images soon. That's always my first step toward crafting after a surgery.

Kylie on 1 februari 2011 om 12:06 zei

Oh my goodness hun! I didn't realise you'd gone in. I'm so glad it went well and that your pain in your legs in gone. Now just the rough road to recovery yeah?! My hubby had a double hernia op mid last year and it took quite awhile. Take care hun. Thinking of you.

Big Hugs, Kylie ox

arjette on 1 februari 2011 om 14:12 zei

Hoi hoi,

ik kwam via het blog van Nicole bij jou terecht en ben gelijk volger geworden! Wat maak jij mooie creaties zeg!!! Heel veel sterkte met het herstel van je operatie, hoop dat je snel weer de oude bent!

gr. arjette.

Maria Therese on 3 februari 2011 om 10:05 zei

Oh I didn't know you had been sick Marit:(
Hope your feeling better soon!
Lots of hugs!

Anoniem zei

Hoi Marit,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat.
Heel veel sterkte met opknappen.
Groetjes Ellen

Tanja on 21 februari 2011 om 09:21 zei

Hoi Marit,

wat een mooie kaart!.
Sterkte met het herstellen van je operatie.
Liefs,
Ester

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns