zondag 6 maart 2011

Chef de Cuisine: Niels Pettinga.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, maart 06, 2011
Hallo Allemaal,
Vandaag wil ik geheel off topic even de hobby van mijn mannetje laten zien.
Hij vindt het namelijk heerlijk om in de keuken bezig te zijn!
Ondanks dat ik er zelf niet van hou... heeft hij zich vandaag weer aan de sushi gewaagd!
En wees eerlijk... dat ziet er toch heerlijk uit?!
Ik ben trots op je lieverd... maar volgende keer weer iets wat ik lust??? ;)
***
Hello everybody,
Today I want to show you guys something completely off topic... my hubby's hobby.
He likes to slave away in the kitchen with his cooksknife and pots and pans!
Even though I personally don't like them... he challenged himself today to make some sushi!
And be honest... doesn't this look yummy?!
I'm so proud of you sweety... but next time something I do like??? ;)
handtekening

6 Lovely people left a message!:

Adriana on 6 maart 2011 om 14:54 zei

Dat ziet er zeker jammie uit Marit:)
ik zou me er wel aan de sushi durfen te wagen,
ziet er echt smakelijk uit:)
groetjes Adriana

Unknown on 6 maart 2011 om 15:38 zei

Hoi Marit, wat jammer dat je dit niet lekker vind!! Ik kan er niet genoeg van krijgen, er zijn maar weinig zaken waar je me voor wakker mag maken maar sushi???? Mjammie! Groetjes, Frea

Annemiek on 6 maart 2011 om 17:19 zei

Ik geef je groot gelijk Marit, ik hoef het ook niet hoor. Maar het ziet er wel heel mooi uit, hij kan er wat van!

Anneke on 6 maart 2011 om 19:48 zei

hhmmm, heb ik ook zojuist gegeten :) Spijtig dat je hetzelf niet lust! Want het ziet er heerlijk uit!!
groetjes Anneke

Scrapcreaties Mirande on 6 maart 2011 om 19:52 zei

Hoi Marit,
Nou het ziet er echt heel lekker uit. Ik ken het gerecht niet maar ik zou zo aanschuiven. Ik ben altijd in voor een nieuw recept. Fijne avond nog.
Groetjes Mirande

Ellis on 20 maart 2011 om 13:23 zei

It looks really good, I love sushi! =)
Hugs, Elenor

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns