dinsdag 5 april 2011

I Hope You Can Forgive Me Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, april 05, 2011
Hallo Allemaal,
Hier weer een nieuw kaartje van mijn kant.
Ik heb voor deze kaart eens alleen maar restjes papier gebruikt.
Ik heb namelijk op mijn bureau een IKEA stationary organizer staan...
die hutje mutje vol zit met overgebleven design papier.
Ik ben namelijk zo'n muts die niets weg kan/wil gooien. ;)
En zo komt het dan toch nog eens allemaal van pas.
De sentiment op deze kaart is een van mijn eigen collectie.
Deze is vanaf nu HIER gratis te downloaden!
***
Hello Evevrybody,
Here I am again with a brand new card.
For this card I've used only scraps pieces of paper.
I have this IKEA desktop organizer on my table...
filled up with a ton of leftover designer paper.
I'm the kind of gal that can't/won't throw anything away. ;)
And so this came in handy for once.
The sentiment is one out of my own collection.
And can be downloaded for free HERE!

Challenges:

One Stop Craft Challenge - Spots & Dots.
Craft Your Days Away - Spots & Stripes
CES Challenges - Children.
Allsorts Challenges -  Bloomin' Blossoms.
Paper Sundeas - Spring Blossoms.
Really Reasonable Ribbon Ramblings - Use Dies or Punches and ribbon.

Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
100,R05,R25,R59,B23,B24,B91,G000,YG11,YG13,
YR23,YR31,Y21,E31,E33,E37,E42,E43,E50,E51,E53.
Papers: Scenic Route - Sonoma - Verano Avenue.
Daisy Bucket Designs - Playful Petals - Lucy.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
EurolanD - Rhinestones.
Heart Buttons from stash.
Black Embroiderie Yarn.
Tools: Olba - 3D Lijm Kit.
Pergamano - Ciseleer matje en pennen.
Sizzix - Big Shot machine.
Spellbinders - Nestabilities - Labels One.
Joy! Crafts - Decorative Chalks - Pastel.
Hema - White Gelpen.
Gluegun.
handtekening

22 Lovely people left a message!:

Ghanya on 5 april 2011 om 09:29 zei

Mooi kaartje. Bedankt voor de downloads!

Groetjes
Ghanya

Irene on 5 april 2011 om 09:40 zei

Als ik zulke mooie restjes had zou ik ze ook niet wegdoen...kan sowieso bijna niets weg doen omdat ik bijna ALLES bewaar voor "je weet maar nooit" en onze hobby heet toch niet voor niets SCRAPPEN, hihihi!!!

Groetjes, Irene

Sandra1968 on 5 april 2011 om 09:51 zei

Een superleuke kaart!

Jacquelien on 5 april 2011 om 10:13 zei

Wat een prachtig kaartje! Ik ken het ook, om niets weg te kunnen gooien wat ook resulteert in heel veel restjes papier hahah!

Angela on 5 april 2011 om 10:26 zei

Oohh wat een schitterende kaart...prachtige kleuren. En super bedankt voor de freebie; vind 'm erg pakkend!!!
groetjes Angela

Liesbeth on 5 april 2011 om 10:44 zei

Erg mooi kaartje Marit, en dank je wel voor het delen van je digi's, ik ga ze zeker een keertje gebruiken met vermelding natuurlijk.
gr. Liesbeth

Hetty on 5 april 2011 om 11:53 zei

Wauuw wat een leuk en mooi kaartje

gr hetty

Marie-Anne on 5 april 2011 om 13:53 zei

Wat een leuke kaart!

Marie-Anne

brenda on 5 april 2011 om 15:34 zei

A lovely bright and cheery card Marit.

Thank you so much for sharing your lovely creation and joining in my Bloomin’ Blossoms theme at Allsorts this week

B x

There's a Stampalot voucher up for grabs here

Ina on 5 april 2011 om 17:12 zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de restjes papier. Ik kan ook niks weggooien, dus moet misschien ook maar eens een restjeskaart maken.
Dank je wel voor de freebie!

creacora on 5 april 2011 om 18:19 zei

hoi Marit wat een prachtige kaart meis wou dat ik zulke restjes had hihi die zijn echt super ik vind dit een super leuke kaart !
bedankt voor je digi`s ga ze zeker gebruiken en zal netjes je naam erbij vermelden

Groetjes Cora

Riet on 5 april 2011 om 19:16 zei

Schitterende kaart Marit,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

marjoleincreatief on 5 april 2011 om 20:25 zei

Wat een leuke kleurige kaart is dit zeg. Vind vooral die strikken mooi erop gedaan.

groetjes marjolein

Wilma on 5 april 2011 om 21:12 zei

Hallo Marit,
Je zou bijna medelijden krijgen met je meisje....wat een MOOIE ogen...zo LIEF.
En je staat echt niet alleen......ik ken er meer die niets weg kunnen gooien....het kan toch altijd weer eens een keertje van pas komen.......en dat zie je maar weer....het komt SUPER GOED van pas.
Liefs Wilma

Annerieke on 6 april 2011 om 08:37 zei

Hai Marit,

Wat heb je een leuk blog, ben volger geworden.
Je maakt prachtige kaarten en ook je digi's zijn hartstikke leuk!

groetjes Annerieke

Caro's Kaartjes on 6 april 2011 om 09:37 zei

Helemaal leukie!
Vindt het zo leuk dat je een hele eigen stijl hebt.

Alica on 7 april 2011 om 03:19 zei

very pretty! Love the papers, layout and the ribbon too!
Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Hugs!
Alica ;)

Donna on 8 april 2011 om 16:54 zei

Super sweet card such a lovely layout and fab colours...thanks for sharing with us at CES this week...good luck :) Donna x

Milliesmarvels on 8 april 2011 om 20:55 zei

This is fab Marit! I love that ribbon and the image is adorable! Thanks for joining us for the CES Challenge.
Jane
x

Sarah on 10 april 2011 om 13:42 zei

I love this card Marit, gorgeous papers, colours and details. Thank you for joining us at Craft Your Days Away, good luck with the challenge xxx

Marianne Schut on 10 april 2011 om 20:09 zei

Hai Marit, hihi heel herkenbaar ik gooi ook echt geen restjes weg hoor! Alleen...de staple wordt inderdaad steeds groter...Maar jij hebt er een pracht kaartje van gemaakt, je tekst is ook echt geweldig! Ben net even aan het neuzen geweest bij je tekstdigi's, super hoor! Groetjes Marianne

Bonnie Garby on 13 april 2011 om 01:43 zei

Adorable card! Thanks so much for participating in our Really Reasonable Ribbon challenge.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns