maandag 15 augustus 2011

Distressed Vintage Ronnie Driving By To Say Hi Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, augustus 15, 2011
Hallo allemaal,
Hier is mijn DT project voor de Pollycraft challenge #106.
Het thema is deze week door Maria gekozen en is "Distressen".
Ik heb voor mijn project een vintage kaart gemaakt met distress inkt en ge-distresde randjes.
En een ge-3D-de stempel zoals jullie de laatste tijd van mij gewend zijn!
Maak deze keer dus iets ge-distressed en doe gezellig mee.
En daarmee maak je natuurlijk kans op een leuke prijs!
Voor meer informatie kun je naar de Pollycraft challenge blog gaan.
De challenge loopt vanaf vandaag voor een week!
***
Hello everybody,
Here is my DT project for the Pollycraft challenge #106
The theme this week is picked by Maria and it is "Distressed".
I made a vintage style card with distress inks and distressed edges.
And a 3D-ed image on it as you are used from me lately!
So just make anything distressed if you'd like to join in.
And with that you could maybe win a fun price!
Just go to the Pollycraft challenge blog for more info.
The challenge will run for one week from now on!
Challenges:

Pollycraft Monday Challenge - #106 Distressed.
Charisma Cardz - Distressing.
Materials:

Image: Pollycraft Designs.
Sentiment Font: 2 Peas Champagne.
Colouring Medium: Copic Markers.
W1,W2,W3,W5,E31,E35,E37,E42.
Papers: Unknown Paper from stash.
Embelishments: Kars - Black Rhinestuds.
DC-Fournituren & De Knopenshop - Ribbon.
Making Memories - Screw Brads.
Tools: Olba - 3D Lijm Kit.
Pergamano - Ciseleer Matje & Pennen.
Tim Holtz Distress Ink - Walnut Stain.
Stampin' Up - French Script Background Stamp.
Spellbinders Shapeabilities - Double Ended Tags.
Stationary Zone - 3D Foam.
Sissix - Big Shot Machine.
Penac - Silver Gelpen.
Scissors for distressing.
handtekening

21 Lovely people left a message!:

Liberta on 15 augustus 2011 om 09:36 zei

Wauw wat een geweldige kaart Marit.
Wat is ie mooi en een geinige stempel.
Ik blijf het prachtig vinden je 3D.
Heb je filmpje ook al bekeken en dat ga ik zeker nog tig keer doen voordat ik mij daar aan waag.
Het ziet er zo mooi uit.

Liefs, Lieb

Anneke. on 15 augustus 2011 om 09:37 zei

Prachtig gemaakt, Marit. Mijn complimenten!
Groetjes Anneke.

Mary J on 15 augustus 2011 om 10:22 zei

WOW!!!! So gorgeous Marit! Your colouring is outstanding!

Maria Therese on 15 augustus 2011 om 11:18 zei

So extremely cool card ♥♥

Lou Mac on 15 augustus 2011 om 11:58 zei

This is just unreal. I've sat and stared at it for the past 10 minutes just taking it all in!! How much time do you put into these works of art!? Seriously!!

It's just perfect!! xo

corryskaart on 15 augustus 2011 om 12:49 zei

hallo marit
dit is echt een geweldig mooie kaart en zeker de prachtige kleur!
groetjes van corry

chrilvian on 15 augustus 2011 om 13:58 zei

prachtig hoor
ik zag ineens je blog voorbij komen
en ben ook maar volgster geworden
weer leuke inspiratie op gedaan

Riet on 15 augustus 2011 om 18:27 zei

Schitterende kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

femke on 15 augustus 2011 om 20:05 zei

heey marit,

dit is een supergaaf mannenkaartje geworden!!! een prachtige kleurencombo en een lief stempeltje.

groetjes femke

Helga on 15 augustus 2011 om 22:44 zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
Je bent DT-er van de Pollycraft challenge.
Ik heb eens gekeken het lijkt me een hele leuke challengeblog, maar aangezien ik een kluns met engels ben!!! Nu is mijn vraag zou je misschien kunnen vragen/regelen dat er een vertaler bij komt te staan;) Zodat ik ook begrijp wat er word geschreven, haha. ( voel me net zo kluns, maar het is de waarheid)
Ik hoor graag van je.
Vr. Gr. Helga

Joey on 16 augustus 2011 om 00:22 zei

WOWZER WEE this is gorgeous hun, absolutely love it. Joey x

debby4000 on 16 augustus 2011 om 08:34 zei

Love your gorgeous card Marit, cute image and fab work.
luv
Debby

Jacquelien on 16 augustus 2011 om 11:47 zei

Wauw, echt weer een prachtige kaart! Hij is echt tot in de puntjes af, prachtig!

chantal en sygrid on 16 augustus 2011 om 12:56 zei

schitterende kaart marit
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Basslady on 16 augustus 2011 om 17:55 zei

your card is so adorable!

love the 3-d-effect you added!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Heidi Brawley on 16 augustus 2011 om 18:02 zei

AWE This is adorable! I saw this over at the challenge site! love it!
Hugs!

Unknown on 17 augustus 2011 om 14:42 zei

gorgeous! love how you've coloured your image. Thanks for joining us at Charisma Cardz for our distressing challenge x

Lisa x

ChickieChirps on 17 augustus 2011 om 20:54 zei

Amazing card Marit!

Arabella

Anita on 20 augustus 2011 om 00:49 zei

Stunning card. Love the coloring and the 3-D looks fabulous. I really need to give that a try sometime :)

Miranda Slagboom-de Groot on 21 augustus 2011 om 11:29 zei

wat een geweldig kaartje
groetjes miranda

Diane Louise J on 21 augustus 2011 om 19:07 zei

You've made an absolutely gorgeous card, love the 3d effect and the overall style of your card.
Diane x

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns