vrijdag 14 oktober 2011

Little Indian 3D-Frame For Nicole.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, oktober 14, 2011
Als ik thuis zit te knutselen heb ik vaak skype aan staan.
En meestal zit ik dan met mijn vriendinnetje Nicole the kletsen terwijl we allebei lekker aan het freubelen zijn.
Zo delen we verhalen, tips en heeeeel veel lol met elkaar, en liggen soms tot tranen aan toe in een deuk!
En omdat ik mijn favoriete knutselmuts wil bedanken voor alles wat ze voor en met mij doet...
Heb ik dit lijstje gemaakt met een 3D magnolia indiaantje er in.
Dus lieffie... als je dit leest... deze komt zo snel mogelijk jouw kant op! ;) SMAKK!!!
De tekst lijkt misschien een beetje vaag... maar voor de echte Bert Visscher fans moet deze bekend zijn?! ;)
***
When I am crafting at home I almost always have my skype on.
And most of the time I will be talking to my best friend Nicole while we both are crafting our hearts out.
This way we share stories, tips and make lots of fun together, to the point we both are laughing our pants of!
So to thank my favorite crafting buddy for all she does for and with me...
I've made her this frame with a 3D Magnolia indian in it.
So sweety... if you read this... this one is comeing your way real soon! ;) MWAHH!!!
The text might seem a bit strange... but it's a quote from a dutch comedian ;)

Materials:

Image: Magnolia.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
W1,W2,W3,G000.G21,G82,YG41,E35,E37,E47,E50,E51,E53,E95.
Papers: My Minds Eye - Lost & Found "Portobello Road".
Embelishments: Wild Orchid Craft - Paper Roses.
Making Memories - Tiny Screw Brads.
The Ribbon Girls - Lace.
Basic Grey - Rhinestone.
Tools: LERO hobby - 3D Lijmkit.
Pergamano - Ciseleer matje en pennen.
Tim Holtz - Vintage Photo Distress Ink.
Ranger - Eucalyptus Stickles.
handtekening

15 Lovely people left a message!:

Nicole on 14 oktober 2011 om 09:05 zei

Lieve Marit
Ow ow ow wat moest ik lachen toen ik las wat je uitgevreten had hahaha....
Ik blijf het een geweldig leuk zinnetje vinden en je kan mij er zeker mee aan het lachen brengen !!!

Je lijstje vind ik echt GEWELDIG en ik ga hem zeer zeker een zeer mooi ereplekje geven in mijn knutselparadijs :-)

Heel veel liefs en onwijs bedankt voor deze leuke verrassing !!!!!!

Nicole x x x

Ellen on 14 oktober 2011 om 10:10 zei

Hartstikke leuk is ie! En wat verwennerij voor Nicole. De tekst doet 't 'm natuurlijk :)

groetjes, Ellen

Liesbeth on 14 oktober 2011 om 11:01 zei

Wat een leuk persoonlijk presentje Marit.
Ik lees hierboven al dat het zeer gewaardeerd wordt.
gr. Liesbeth

Lia on 14 oktober 2011 om 11:45 zei

Wat geweldig gaaf is dit, heel leuk hoor,

groetjes Lia

corryskaart on 14 oktober 2011 om 12:35 zei

hoi marit
wat een leuk en gaaf lijstje,erg leuk om naar te kijken!
groetjes van corry

chantal en sygrid on 14 oktober 2011 om 14:21 zei

wouw schitterend lijstje marit
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Dorcas on 14 oktober 2011 om 16:26 zei

Such an awesome project, Marit!

Gemma on 14 oktober 2011 om 16:46 zei

Leuk hoor en de tekst is helemaal super! Fijn weekend, Gemma

Unknown on 14 oktober 2011 om 17:17 zei

Hoi Marit, hihi ik had deze tekst al gelezen bij Nicole op haar blog! Heel grappig en wat leuk zo dat 3D schilderijtje. Fijn weekend, groetjes, Frea

Maria Therese on 14 oktober 2011 om 18:21 zei

Beautiful sweetie ♥

SandraR on 14 oktober 2011 om 20:05 zei

Hahaha! Prachtig, Marit!!!!
Dikke duim voor jou en je zinnetje!
:-D

Liefs, San

marja on 14 oktober 2011 om 20:11 zei

Wat een super gaaf lijstje Marit!!

Groetjes Marja.

Aartje on 14 oktober 2011 om 21:28 zei

Wat een prachtexemplaar Marit, erg mooi gedaan. En wat leuk dat je een toepasselijke tekst hebt kunnen vinden bij de stempel.
Groeten Aartje

Anoniem zei

Leuk die tekst bij deze schattige creatie!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Marie-Anne on 16 oktober 2011 om 11:47 zei

Wat een prachtig lijstje!

Marie-Anne

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns