zondag 22 januari 2012

Kissy Flower Girl Book & Tube.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, januari 22, 2012
Hallo Allemaal,
Het is echt al een hele tijd geleden dat ik jullie wat nieuws heb laten zien.
Dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten...alhoewel ik het wel even een tijdje rustig aan heb gedaan!
Maar vandaag kan ik jullie eindelijk weer een van mijn nieuwste projectjes laten zien!
Ik had bij Camilla een boek/kaart gezien die ze gemaakt had waar ik helemaal weg van ben.
Buiten dat Camilla enorm getalenteerd is en ik haar stijl enorm mooi vind...
vond ik het idee van een boekje waar je een kadootje in kunt doen enorm leuk!
Deze zouden heel leuk te vullen zijn met een rompertje en/of sokjes voor een baby kado.
Bijpassend heb ik ook een tube gedecoreerd in de zelfde stijl.
Ik ben enorm benieuwd wat jullie er van vinden.
***
Hello Everybody,
It's been a while since I've shown you guys something new I made.
That does not mean I've been doing nothing... although I did take things slow for a while!
But Today I can finally show you one of my newest projects I've been busy with!
I had seen these book/cards at Camilla's and I really loved them.
Apart from Camilla being such a talented lady I also love the style she has...
and I loved the idea of a book that could hold a little present in it!
These could be filled with a baby onesie and/or socks as a baby gift.
I made this matching tube I decorated in the same style as the book.
I am really curious on what you guys think of my creations.
 
Materials:

Image: Mo Manning.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
E33,E42,E43,E50,E51,E53,E93,E95,RV06,RV14,R32,G14,G94,Y21.
Papers: The Girls Paperie - Vintage Whimsy.
My Mind's Eye - Lost & Found Market Street.
My Mind's Eye - Lost & Found Madison Avenue.
Embelishments:
White Yarn for Stitching.
The Ribon Girls - Lace & Ribbon.
Tools: LERO hobby - 3D Lijmkit.
Pergamano - Ciseleer matje en pennen.
Martha Stewart - Scoring Board.
Sizzix - Big Shot Machine.
Spellbinders - Nestabilities Labels Two.
Tim Holtz - Vintage Photo Distress Ink.
Ranger - Crystal Stickles.
Ranger - Glossy Accents.
Signo - White Gelpen.
Penac - Gold Gelpen.
Needle for sewing.
handtekening

25 Lovely people left a message!:

Jill on 22 januari 2012 om 14:15 zei

Have missed your posts Marit!
Fantastic project and I just love the colours and details on it! The bookcard is wonderful and the image is brilliant coloured as usual!
Hope you are fine :)
hugs, jill

Ellen on 22 januari 2012 om 15:14 zei

Echt heel, heel, heel erg leuk! Ziet er fantastisch uit. Het rokje is erg gaaf gedaan. Wat zal het leuk zijn om dit kado te krijgen.

groetjes, Ellen

Fienny :) on 22 januari 2012 om 15:15 zei

heey marit,
wat een bjoetie's zeg, wat jij daar gemaakt heb.
wauwwwwwwwwwwwww, écht héél erg mooi en appart.
ja, je was een tijdje afwezig, maar dat kan.
gho, wat een leuk idee om er sokjes of een rompertje ofzo in te doen. ja die tube is ook heel erg geslaagd.
nou....als ik op kraamvisite zou gaan, dan zou ik dat een heel erg leuk en passend kodootje vinden, mooi, erg mooi!!!!!!!!
hele-lieve-knutsel-groetjes fienny :)

Tini on 22 januari 2012 om 15:33 zei

Het is weer heel mooi gemaakt en prachtige kleuren bij elkaar gezocht en geweldig afgewerkt!

Fijne zondag verder.
Gr. Tini

Marrie on 22 januari 2012 om 17:21 zei

Hallo Marit,

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
Het ziet er heel mooi uit.

Groetjes Marrie

marijke on 22 januari 2012 om 18:19 zei

ooooh I am in love this is soooooo gorgeous

Hanneke on 22 januari 2012 om 18:57 zei

Wat lief zeg! Heel mooi dat boek en bijpassende koker. Leuke kleurtjes en kantjes. Groetjes, Hanneke

Liesbeth on 22 januari 2012 om 19:20 zei

Wat een schitterend geheel zo, en idd een heel leuk kadootje zo.
gr. liesbeth

Marie-Anne on 22 januari 2012 om 19:24 zei

Ohw, wat zijn je boek en koker schitterend.

Ook de nieuwe layout van je blog vind ik prachtig.

Groetjes,

Marie-Anne

TeenaBugg38 on 22 januari 2012 om 20:02 zei

absolutely beautiful!

marja on 22 januari 2012 om 21:24 zei

Ooooh Marit, wat een schitterende creaties, prachtig!!!!!

Lieve groetjes Marja.

yvon on 22 januari 2012 om 22:02 zei

Ik vind je creaties helemaal geweldig. Echt prachtig.
Groetjes, Yvon

Jacqueline (Sjakkie) on 22 januari 2012 om 22:15 zei

Wat een super mooie creaties, heel erg leuk bij elkaar!
Groetjes van Jacqueline

Kylie on 22 januari 2012 om 22:16 zei

WOW Marit. This set is just gorgeous! Love the colours, lace and ribbon. Great gift set for a lovely little girl.

Hugs, xo

Joke on 22 januari 2012 om 22:54 zei

Wat een mooi boekkaartje heb je gemaakt ook de koker superleuk.
groetjes Joke

Dorcas on 22 januari 2012 om 23:09 zei

Oh Marit!!! How STUNNING!!!

Consueel on 22 januari 2012 om 23:58 zei

Jhee moppie dit is echt super leuk...
Mooie kleuren ook...
Ben trots op je...

*Hugs* C.

debby4000 on 23 januari 2012 om 09:27 zei

Oh this is so cute and beautiful too Marit.
luv
Debby

krearia on 23 januari 2012 om 16:38 zei

Hoi Marit,

Wat heb je dat weer ongelooflijk mooi gemaakt. Echt geweldig om z'n kraamkadootje te krijgen. Het papier, de kleuren en natuurlijk de digi zijn helemaal te gek

Groetjes Ria

Yvonne on 23 januari 2012 om 19:12 zei

Mooi gemaakt hoor. Prachtig! Groetjes, Yvonne

Riet on 23 januari 2012 om 20:19 zei

Wowwww Marit,wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Anita on 24 januari 2012 om 19:54 zei

Marit, these are so gorgeous!

Anoniem zei

Wauw, echt geweldig. Ben blij dat je weer wat geplaatst hebt want ik ben echt een fan van jouw stijl. gr. Anita

Gaby on 26 januari 2012 om 06:28 zei

This is a really, really pretty project! The little skirt detail is so nice!

Babs on 30 januari 2012 om 17:33 zei

I love this, especially the book/card - beautiful! Thanks for sharing this, I'm going to have to try one of these.
Luv, Babs xo

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns