donderdag 5 april 2012

Jennifer's Fairytale Earrings.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, april 05, 2012
Hallo Allemaal,
Vandaag hebben mijn dochter Jennifer (10 jaar) en ik samen oorbellen gemaakt.
Jennifer wilde al een tijdje graag eens zelf oorbellen maken,
dus daar zijn we vanmiddag even lekker voor gaan zitten.
Ze heeft zelf alles in elkaar gezet en ik hoefde alleen wat uitleg te geven.
Ook heb ik hier en daar een klein beetje geholpen met het vasthouden van de tangetjes.
Ik ben zo enorm trots op haar... misschien wel een ontwerpster in de dop?! LOL :D
Jennifer is heel erg benieuwd wat jullie van haar creatie vinden! ;)
***
Hello Everybody,
Today my daughter Jennifer (10 years) and me made some earrings together.
Jennifer wanted to make her own earrings for a while now,
so this afternoon we sat together to create some.
She put them together all by herself I only needed to explain on how to do things.
I also helped out a little bit with holding the pliers.
I am so extremely proud of her... maybe she's a new upcoming cool designer?! LOL :D
Jennifer is very curious to find out what you guys think of her creation! ;)

Materials:
Silver metal Chains.
Silver Fairy Charms.
Silver Heart "Made With Love" Charm.
Silver Ring with hearts Charm.
Swarovski Crystal Beads (8x6mm).
Swarovski Crystal Beads (4mm).
Swarovski White Pearls (8mm).
Little Purple Beads (4mm).
Small Silver metal Jumprings (5mm).
Large Silver metal Jumprings (10mm).
2inch Silver metal eyepins.
Silver Wire Earrings.
Pliers.
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Joke on 5 april 2012 om 19:43 zei

Prachtige oorbellen voor een heel mooi meisje knap van je hoor.
groetjes Joke

Nicole Verkooijen on 5 april 2012 om 19:57 zei

Hey Kanjer, ( jennifer ) Ik vind je oorbellen PRACHTIG !!! Je bent inderdaad zo als je moeder zegt, ontwerpster in de dop ! Straks mag je mams uitleg gaan geven LOL

Liefs Nicole x x x

Adriana on 5 april 2012 om 21:21 zei

Wat een prachtige oorbellen en wat staan ze goed.
Natuurlijk trotse mama! De foto is ook heel mooi!

Yvonne on 5 april 2012 om 22:29 zei

Leuk hoor om zelf je oorbellen te maken en gezellig ook nog samen met je mams. Ik vind ze prachtig geworden. Groetjes, Yvonne

Mary on 6 april 2012 om 08:39 zei

Wat gaaf zeg die oorbellen!! En wat leuk dat jullie samen deze hobby delen!
Ik vind jullie beide zeer getallenteerd!! Maar eerlijk is eerlijk, deze elfjes oorbellen steken er wel een beetje bovenuit!! ;-)
Fijn paas weekeinde, groetjes Mary

Marie-Anne on 6 april 2012 om 11:51 zei

Wat een prachtige oorbellen Jennifer, ik vind het geweldig dat je nu al zulke prachtige creaties maakt. Je moeder kan met recht trots op je zijn.

Marie-Anne

Chantal on 8 april 2012 om 19:27 zei

Erg mooie, stoere oorbellen. Vind de kleur erg mooi.
Groetjes, Chantal S

Fienny :) on 18 april 2012 om 15:14 zei

Heey Marit en Jennifer,
Nou zeg, wat mooi en leuk gedaan.
Daar kunnen jullie alle 2 heel trots op zijn.
Dat gaat wat met jullie 2é worden zeg.
Begin maar al te kijken naar een ruimte waar jullie veel plaats hebben, want jullie zullen wel een flinke voorraad moeten hebben. Dat als jullie het druk krijgen met klanten die allemaal jullie creaties willen hebben en kopen. Ze zijn zoooo mooi en apart, die zie je niet iedere dag. Petje af, ze zijn GEWELDIG MOOI!!!!!!!
Nou Marit en Jennifer, ga vooral zo door, ik vind het SUPER!!!!
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Judy on 5 juni 2012 om 14:43 zei

Your beautiful daughter is very talented. I am sure she will have a great future ahead of her,
Judyx

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns